- +36-70-7022-235
- info@aszekhelyszolgaltatas.hu
- Hétfő - Péntek: 9:00 - 16:00
Az üzleti tevékenységednek jellege nem követeli meg az állandó irodát és az állandó személyzetet, de egy bejelentett székhelyre mégis szükséged van céged működéséhez?
Azonban most nézzük meg, milyen hátulütői lehetnek, ha lakásunkba jelentjük be cégünket, vagy egy külön irodát bérlünk számára: Amennyiben a lakásodat választod székhelyül: Nem okozna problémát, hogy a hatóság a saját otthonodba keresi fel a cégedet?
Senkinek nem okoz örömet, ha a családi programot NAV ellenőrzés zavarja meg, ez alól Te sem lehetsz kivétel.
Éppen ezért célszerű a magánéletet elválasztani a munkától. Mindig jól jön egy váratlan ellenőrzés? Mindig otthon tartózkodik valaki, aki át tudja venni a leveleket?…
A harmadik opció nem is, vagy csak nagyon kevés ember fejében fordul meg: Egy hely, ahol minden ügyedet kezelik, minden leveledet átveszik, miközben te a saját dolgaidat intézed.
Nem kell feleslegesen pénzt kidobnod egy üresen álló irodára, nem kell, hogy aggódj, vajon van-e valaki, aki átveszi a leveledet és vajon miközben fog megzavarni egy rutinellenőrzés.
Ugye, nem hangzik rosszul? A számos kiegészítő szolgáltatásnak köszönhetően minden cég élvezheti a székhelyszolgáltatás előnyeit, mindezt pénztárca barát árakon.
Cégünk képviseli cégedet a hatóságok előtt, ezzel élvezheted a gyorsaság, biztonság és kényelem előnyeit. Székhelyszolgáltatásunk a tökéletes kapocs a hatóságok és céged között. Élvezd székhelyszolgáltatásunk előnyeit és tudd biztonságban cégedet, mindezt akár karba tett kezekkel.
Cégünk képviseli minden szerződéses Ügyfelének érdekeit a NAV, a cégbíróság és egyéb hatóságok, hivatalos szervek előtt.
Milyen előnyökkel jár, ha a mi székhelyszolgáltatásunkat választod?
Székhelyszerződésedet megkötheted budapesti vagy miskolci irodánkban. Nincs más teendőd, mint személyesen felkeresni irodánkat, melynek elérhetőségét a kapcsolat menünk alatt megtalálhatod
Mire van szükségem a személyes találkozó során?