Székhelyszolgáltatás

Szeretnél pénzt spórolni és takarékoskodni? Az üzleti tevékenységednek jellege nem követeli meg az állandó irodát és az állandó személyzetet, de egy bejelentett székhelyre mégis szükséged van céged működéséhez? Mi tudunk erre egy jó ajánlatot.

Újonnan induló cég esetén a legtöbb ember fejében a következő két opció fordul meg:

  • Vállalkozásomat bejelentem lakásomra, hiszen ez a legolcsóbb. A költséghatékonyság nem is kérdőjelezhető meg.
  • Irodát bérlek. Kétségtelen egy saját iroda előnye.

Amennyiben egy külön iroda bérlését választod: Amennyiben céged tevékenysége ezt megköveteli, a legjobb választás. És ha nem? Miért fizetnél több tíz ezer forintot havonta, hogy egy irodát bérelj, amely üresen áll?

Azonban most nézzük meg, milyen hátulütői lehetnek, ha lakásunkba jelentjük be cégünket, vagy egy külön irodát bérlünk számára: Amennyiben a lakásodat választod székhelyül: Nem okozna problémát, hogy a hatóság a saját otthonodba keresi fel a cégedet? Senkinek nem okoz örömet, ha a családi programot NAV ellenőrzés zavarja meg, ez alól Te sem lehetsz kivétel.
Éppen ezért célszerű a magánéletet elválasztani a munkától. Mindig jól jön egy váratlan ellenőrzés? Mindig otthon tartózkodik valaki, aki át tudja venni a leveleket?…

Mi a legjobb opció?

A harmadik opció nem is, vagy csak nagyon kevés ember fejében fordul meg: Egy hely, ahol minden ügyedet kezelik, minden leveledet átveszik, miközben te a saját dolgaidat intézed.

Nem kell feleslegesen pénzt kidobnod egy üresen álló irodára, nem kell, hogy aggódj, vajon van-e valaki, aki átveszi a leveledet és vajon miközben fog megzavarni egy rutinellenőrzés. Ugye, nem hangzik rosszul? A számos kiegészítő szolgáltatásnak köszönhetően minden cég élvezheti a székhelyszolgáltatás előnyeit, mindezt pénztárca barát árakon. Cégünk képviseli cégedet a hatóságok előtt, ezzel élvezheted a gyorsaság, biztonság és kényelem előnyeit. Székhelyszolgáltatásunk a tökéletes kapocs a hatóságok és céged között. Élvezd székhelyszolgáltatásunk előnyeit és tudd biztonságban cégedet, mindezt akár karba tett kezekkel.

Milyen szolgáltatásokkal várjuk az ügyfeleinket?

  • Székhelyszolgáltatás, cégbejegyzéshez iroda címének használata
  • Levelet fogadása, személyes átvétele
  • Kérés esetén levelek továbbítása a megadott címre
  • Személyes átvétel Miskolci irodánkban nyitva tartás alatt
  • E-mailben történő értesítés munkanapokon 24 órán belül
  • Igény szerint az iratok tárolása, és szkennelése, továbbítása
  • A levélforgalomról napi e-mail értesítőt küldünk

Képviselet

Cégünk képviseli minden szerződéses Ügyfelének érdekeit a NAV, a cégbíróság és egyéb hatóságok, hivatalos szervek előtt.

Milyen előnyökkel jár, ha a mi székhelyszolgáltatásunkat választod?

  • irataidat mindig a helyén, rendben tudhatod
  • villámgyors szerződéskötés / ügyintézés
  • akár hűségnyilatkozat nélkül alap és extra szolgáltatásokat vehetsz igénybe
  • pénz visszafizetési garanciát vállalunk, amennyiben nem vagy elégedett velünk
  • cégeddel kapcsolatos kérdésekkel bármikor fordulhatsz hozzánk, csapatunk készséggel áll rendelkezésedre
  • képviseljük cégedet a hatóságok előtt, miközben te más ügyeidet intézed, vagy éppen kikapcsolódsz
  • céged adminisztratív terheit átvállaljuk
  • egyszerűen: átvesszük a válladról a teher nagy részét, mindezt megfizethető áron

Szeretném igénybe venni a székhelyszolgáltatást! Hogyan lehetséges?

Székhelyszerződésedet megkötheted budapesti vagy miskolci irodánkban. Nincs más teendőd, mint személyesen felkeresni irodánkat, melynek elérhetőségét a kapcsolat menünk alatt megtalálhatod

Mire van szükségem a személyes találkozó során?

  • ügyvezető vagy meghatalmazottja megjelenése
  • képviselő távolléte esetén meghatalmazás
  • cégkivonat
  • aláírási címpéldány
  • újonnan alakuló cég esetén társasági szerződés minta
  • lakcímkártya
  • adóazonosító igazolvány
  • személyigazolvány (vagy útlevél)
  • kapcsolattartó telefonszáma és e-mail címe

Havidíj (1 éves szerződés)

Havidíj (2 éves szerződés)

Székhely szolgáltatás

  • Képviseljük az APEH és más hivatalos szervek előtt irodánkban ingyen
  • Postai meghatalmazás küldemények átvételére
  • Postafiók bérlés, azaz postai levél átvétel iratmegőrzéssel, és értesítéssel
  • Postai szolgáltatások, levelekről értesítés telefonon és online
  • Székhelyszolgáltatáshoz székhely hozzájárulási nyilatkozatot biztosítunk
  • Székhelyszolgáltatás szerződés felbontása esetén nincs retorzió
  • Székhelyszolgáltatáshoz tulajdoni lapot ingyen biztosítunk
  • Székhely cégtábla elkészítése és kihelyezése ingyen
  • Székhelyszolgáltatás Budapesten vagy Miskolcon
  • Fax küldés-fogadás és fénymásolás szolgáltatás 50 lapig ingyen
  • Levelek szkennelése és továbbítása
  • Tárgyalási lehetőség biztosítása

3500 Ft +Áfa
/hó

3000 Ft +Áfa
/hó

Székhely szolgáltatás + web csomag

  • Képviseljük az APEH és más hivatalos szervek előtt irodánkban ingyen
  • Postai meghatalmazás küldemények átvételére
  • Postafiók bérlés, azaz postai levél átvétel iratmegőrzéssel, és értesítéssel
  • Postai szolgáltatások, levelekről értesítés telefonon és online
  • Székhelyszolgáltatáshoz székhely hozzájárulási nyilatkozatot biztosítunk
  • Székhelyszolgáltatás szerződés felbontása esetén nincs retorzió
  • Székhelyszolgáltatáshoz tulajdoni lapot ingyen biztosítunk
  • Székhely cégtábla elkészítése és kihelyezése ingyen
  • Székhelyszolgáltatás Budapesten vagy Miskolcon
  • Fax küldés-fogadás és fénymásolás szolgáltatás 50 lapig ingyen
  • Levelek szkennelése és továbbítása
  • Domain regisztráció
  • Tárhely és levelezés kezelése
  • Professzionális weboldal készítés
  • Informatikai tanácsadás

5500 Ft +Áfa
/hó

5000 Ft +Áfa
/hó